Olympus E-520: Vége

Akinek kellene egy Olympus E-520 az minnél előbb törje szét a malacperselyt és vegyen magának egyet, mert hamarosan el fognak fogyni. Legalábbis az Olympus oldalán már a kifutó modellek közé sorolták.

olympus-e-520-discontinued[2]

One response to this post.

  1. Posted by Kóta Péter on április 5, 2010 at 19:29

    Szia!

    Érdeklődnék,h mi alapján választottad ezt a gépet…?
    Én most akarom elkezdeni a madárfotózást,dslr gépem nem volt még csak egy kompakt géppel próbáltam megörökíteni amit lehetett…
    Most alaposabban bele akarok mélyedni ebbe a témába és fényképezőt szeretnék vásárolni.Ezért is kérdezlek meg mint tapasztaltabbat….eddig mindenhol a Canon,Nikon gépekről olvastam(még a csapból is ezek folynak fotós körökben)
    Szóval az Olympus tud annyit mint az előbbi márkák minőségben?Az árát láttam,h némileg kedvezőbb.Illetve az objektívek dobják meg nagyon az árat.Az általad vásárolt kittel hogy vagy megelégedve?A 70-300as optikával már messzebb lévő madarakról is lehet jó közelképeket készíteni?
    Előre is köszönöm válaszod,bár egyelőre elég laikus kérdéseket tettem fel…
    Üdv:Kóta Péter

    Válasz

Hozzászólás