Miért nincs a Sony új DSLR készülékeiben filmfelvételi lehetőség? [Azért, mert…]

sony_alpha-reflected[1]

A Sony válasza megérkezett arra a kérdésre, hogy miért nincs még mindig videofelvétel az új DSLR készülékeiben sem. Jelenleg az állóképek minőségének javítására törekednek és emellett dolgoznak a HD videofelvétel tökéletesítésén SLR készülékekbe (említik a folyamatos AF és fényviszonyok kezelését felvétel alatt.)


És ennyi. Úgy tűnik, hogy az A500, A550 és az A850 készülékek voltak az utolsó bejelentések az idei évre a Sony Alpha sorozatából, ugyanis a készülék gyártók nem tudnak/nem akararnak túl sok modellel kijönni egy évben (érthető gazdasági okokból) és a Sony idén már 6 modellel is kényeztette a vásárlókat…valószínűleg csak 2010-ben fogunk látni HD videófelvételre képes Sony Alpha DSLR készüléket, de hogy a jó oldalát is nézzük a dolognak, rengeteg idejük marad a mérnököknek kisérletezgetni, újratervezni és tesztelni, így vélhetően nem fog csalódást okozni a Sony.

Akiket még érdekel a Sony jővője (és múltja) a digitális képalkotásban, az erre fáradjon.

6 hozzászólás

  1. Háát nemtudom. Szerintem ezzel buknak néhány vásárlót, például engem :-D. Mondjuk egy 5DMKII-nél komolyabb filmfelvételi lehetőség véleményem szerint nem nagyon kéne egy dslr-be. Aki annál is komolyabban akar foglalkozni filmezéssel az úgyis kamerát vesz.
    Olvastam még valahol – lehet itt – hogy a Sony majd lenyomja a fél világot a ő videófelvételi képességével. Hát ha sokáig fejlesztgetnek – ezek szerintmég cirka fél év legalább – akkor nem hinném… igazából azt sem értem miért kell nekik 4-5 belépő szintű fényképező? Mert még szerintem az A500-550 is belépőszint csak annak talán a teteje. Miért nem elég mondjuk 3?

    Válasz

    • Posted by vam on augusztus 28, 2009 at 22:34

      A Sony megteheti, hogy több gépet is kiad, van rá kapacitása és tőkéje. És minél több választási lehetőség, annál több vevő.

      Válasz

  2. Azt értem, hogy megtehetik, de ha piacot szeretnék szerezni, akkor ahogy lehet minnél több újdonságot teszek – és itt most nem a mosolyfelismerésre gondolok elsősorban 😀 – gépembe nem pedig várok és helyette kiadok olyan gépeket amelyek nem sok mindenben különböznek egymástól – itt most a 300-330 és társaira gondolok – …

    Válasz

  3. Posted by DANI on augusztus 28, 2009 at 23:00

    Én várok!

    Engem nem bukik a Sony….

    Szorgalmasan járom a világot az R1-emmel (!),
    remélem jön majd egy VOLLFORMAT mit HD video 2010 2011 környékén.

    de jó Live Wiev legyen ám!

    Válasz

  4. nekem is 828-am van már régóta, amit viszont szeretnék lecserélni már egy videós DSLR-re több éve.
    Bíztam benne, hogy ez Sony lesz, mert a 828 nagyon jól szuperál, de nem hiszem, hogy 2010 közepéig várni fogok.

    Válasz

  5. Posted by Tamas on augusztus 29, 2009 at 11:19

    nekem 1 eve megvan az A350-em es nagyon birom, szivesen lecserelnem akar egy A850-re, ha itthon is tartja az alacsony arat, bar az obik eleg dragak, meg ha amugy is csak hobbifotos vagyok, de igy hogy nincs benne a videofunkcio engem inkabb kivarasra kenyszerit, mert ha mar vazat cserelek es kiadok ennyi penzt, tudjon mar legalabb annyit, mint egy Nikon D90… 😦

    Válasz

Hozzászólás